adatuna Kızlar ilk gebeliğimde lierac ve biooil kullanmıştım karnımda çatlak olmadı hiç. Şimdi yeniden bakıyorum daha iyisi var mı diye Mustela Maternité önermişler. Sizce lierac mı mustela mı? Ya da daha iyisi bu diyeceğiniz var mı?
Duduperi adatuna Ben lierac, mamaaura ve weledanın yağını kullanıyorum günde 2-3 kez sürüyorum dönüşümlü olarak. Henüz çatlamadım ama 27 haftalığım şuan, genelde son haftalarda çatlama oluyormuş o yüzden kullandığım ürünlere yorum yapmak için erken diye düşünüyorum. İçerik olarak temizler o konuda önerebilirim ❤️Ben sizin yerinizde olsam işimi şansa bırakmaz aynı ürünleri kullanırdım 😄
adatuna Duduperi ben de şuan 14.haftadayım günde bir kere lierac duşlardan sonra da biooil kullanıyorum o zaman artık günde 2 lieraca çıkartıp yoluma devam edeyim :))
Duduperi adatuna Ben de o haftalarda başlamıştım. Gündüz lierac gece yatmadan yağ şeklinde de ilerleyebilirsiniz ben öyle yapıyorum🌸 Umarım sıfır çatlakla atlatırız bu süreci ☺️
adatuna Duduperi ilk gebelikten bacaklarımın üstünde kalçada olmuştu ama allahtan karnımda olmamıştı inşallah yine olmaz, sizin de öyle🙃