Denizlina09 Dilsah02 merhaba aynı şeyi bende yaşadım 35. Haftada devlete gittim biraz mırın kırın etti ben takipli hasta dışında bakmıyorum falan diye ama sonradan kabul etti. 2 hafta sonra da kontrole çağırdı
Dilsah02 Denizlina09 Almamaları Çok saçma zaten Hadi Acil oldu Geldim Mecbur Aldın Doğma Ne diyeceksin ben Doğurtamam mı Şimdi Devam mı ediyorsun Devlete
1melek2prens1anne Dilsah02 çok şükür iyiyim biraz ağrılarım var bebekte iyi sancıyı evde çektim 7 cm açılma ile geldim yarım saatte doğum oldu şükür darısı tüm hamilelerin başına inşallah
Dilsah02 1melek2prens1anne Amin Canım inşallah Banada Dua Et Rabbim evladınızı Size Bağışlasın inşallah ❤️
Dilsah02 1melek2prens1anne Amin inşallah Bugün Gidip Devletten Sıra istiycem bakalım Hakkımda Hayırlısı Olsun inş Sorun olmaz ❤️