Sevimlimom 5 yıl önce gitmiştim iyi bir doktor hatta klinik falan açmıştı suan pek bilgim yok özel de mi
1girlmom Sevimlimom özel kliniği var ve ben normal doğum ücreti için fiyat aldığımda çok fazla gelmişti ocakta sadece doğuma 50 bin demişti normal doğuma
Semanurkkc Evet şuan kliniği var özel hastanelerle anlaşması var doğum orda yaptırıyor. Fiyatları baya uçuk ama iyi diye gidiyorum umarım doğumda istediğim desteği alabilirim doktordan