ElifGizay mimar olarak önerilerim, mümkünse kesimi mutfakta asla yaptırmayın. Sürekli her yer toz olacak, süpürmesi birikmeden iyi olabilir.
Bu boya şilteleri var. Dolapları onlarla kaplayabilirsiniz boylu boyuna hem harç olmamış olur.
Mutfak alt baza kısmının mobilyasını mutlaka kaldırın altına girsin seramik. Sonrasında 2 3 cm kadar seramik kalınlığınca kesim olur.
Kapılarınız da seramik döşeneceği için çıkartılır boydan kesilir, odayı kapatmak maalesef çözüm olmayacaktır bu yüzden.
Derzler yapılır yapılmaz çekince ıslak süngerle sildirin ki sonrasında size çok iş çıkmasın. Zor süreç, içindeyken tadilar daha da zor maalesef şimdiden kolay gelsin