Kızlar gebelik isteyip deneyip olmuyorsa muhakkak bir insülin baktırin bir tanıdığım 4 senedir hamile kalamıyordu doktora gitti insülin yüksekliği yumurtayı yavaslatiyormus ilaç verdi ilk aydan hamile kaldı sizlerede faydası olur diye paylaşmak istedim Rabbım en kısa zamanda isteyen herkesin kucağını doldursun 🤲🏼🌸