Leyla_aa Merhabalar arkadaşlar. Sakarya’da doğum yapıp hastane bilgisi ve doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı?
Cns_yldz13 Leyla_aa ilk doğumumu Ertan zan ile yaptım medar hastanesindeydi, adatıpa geçince bende oraya geçtim. İlk doğum ve ikinci doğum ücretleri farklı muhtemelen ondan dolayı diğer arkadaşımızın ödemesi farklı çıkıyor. Ertan beyden aşırı memnunum
Beyzaaldemir Leyla_aa evet memnunum doktorum reyhan kaplan hafızoğlu sezaryen için 35 normal için 39.000 TL dediler