CerkesMaria Merhaba kızlar bugun adet gecıkmesının 3. Gunu hala adet olmadım goguslerım sızlıyor ama hıc belırtı yok 2-3 gun once cok hafıf kahverengı geldı oda kesıldı o kadar ne yapmak lazım test yapıyorum negatıf cıkıyor
MinikMucizem____ Testlere pek güvenme canım bende 6 aylık böyle bir serüvenin içindeydim, bu süreçte kaç tane test yaptım sayısını bilmiyorum bile, bir sürü bozuk test çıktı, istersen acile git bir kan ver lekelenmem de geldi ama kesildi gibi dersen kan alırlar
1prensesannes 1prensesannes benim de bu şekilde kanda bile çıkmamıştı 3 gün sonra tekrar kan verdim ve çıktı çok yeni dedi doktor tekrar deneyin derim