Kızlaaaaar salı sabahı sezeryanım var. Biraz korkuyorum ve nedendir bilmiyorum ama sanki bebeğe yetemeyecek gibi hissediyorum. Yada böyle sosyal medyada görüyorum karnıyla konuşanlar sürekli eli karınında gezen bir hamileliğim olmadı tabi ki birşey olunca endişe duyuyorum ama bilmiyorum işte ilk gebelikten mi kaynaklanıyor anlamadım. Sezeryan öncesi sonrası tavsiyesi olan var mı ?