Hiç kötü düşünme tabi bi haftan artık büyük olduğu için doktora gitmekte fayda var bir süre daha böyle giderse ama ben de bazı günler hiç hissetmiyorum bazı günler de geceden sabaha devam ediyor canını sıkma gündüz uyuyorlar akşam 10 saat üzerinde haraketsizlik olunca doktora gitmek gerekiyor deniyor