Yarenasel benim kese göründü 10 gün sonra çağırdılar şehir hastanesine gittiğim için başka doktora gittim değişiyor çünkü haftalık yerleri gittiğim doktor 5 saniye falan baktı ultrasonda keseyi görmedim bile diğerinde net bir şekilde görmüştüm ölçü aldı ve kaldırdı 1,5 ay sonrasına bana ikili tarama günü verdi mesela 15. Haftama denk geliyo bugün gittiğim doktor kızdı 15. Haftada çekim olmaz geç olur dedi 13 de git ikiliye dedi mesela ve ben infertilide takipliydim bir sürü doktor gördüm her hafta folik asit hiçbiri bana söylemedi kullanmamı doktora söyledim oda yazmadı bugünkü doktorum saolsun onada çok kızdı nasıl söylemezler kullanmanı diye tekrar kan tahlilleri aldı kendi kontrol etmek istedi yani işin özü doktor bu süreçte çok önemli beni inanılmaz endişelendirdi ilk gebelik olduğu içinde tecrübesizim malesef içiniz rahat değilse farklı bir gözden muayene olun