Bugün yürüdükçe vajinama bıçak saplanır gibi ağrı oluyor belimden karnıma vuran ağrım ve kasılmalarım var 3 gün önce gittiğimde açılmam yoktu sancım vardı çatı muayenesi oldum cumartesi çağırdı sizce sabaha sıklaşır mı sancım doğuruyor muyum??😬😬 Bu arada 38+5iz