Ays_12 Merveue benimki de normalin üstündeymiş ama kilolu değilmiş bebek . 507 falan çıktı ona şaşırdım
Merveue Ays_12 normalin üstünde olduğunu sanmıyorum ozaman benimki tombiş demekki iki farklı doktora muayene olmuştum normal dedi ikiside
Ays_12 Merveue detaylıya girdim canım aksilik durumunda belirtirdi elbet 😊 herşeyi normal çıktı . Normalin üstü derken onlar gram gram farklılık gösteriyor . Örneğin 450 normalse 507 onun bir üstüdür gibi . Onu bilemeyiz