Bence hepsi doktora göre. Verdiği ağrı kesiciye göre kesme yerine göre. Etrafımda ıkıncı sezeryan olup birincisinden güzel gecenler var biraz tecrübenin de etkisi var heralde ben heyecandan ağrı kesicileri yutmayı unutmuştum ıkı gün çok zordu 🥹 bu sefer daha iyi geçer diye düşünüyorum inşallah 🤲