Benimde ikinci Sezeryan dr um 38e gün vermişti ama nst de sancım çıktı şimdi 2günde bir nst ye çağırdı hatta cumrtsi yani bugün hazırlıklı gel dedi bugün 37+1 deyiz gurbetteyim annemler Pzt gelicek bekleyelim dedim içerde başka sorunlar olabilir biz burdayz hemşireler var endişelenme hallolur dedi hatta