ipek-15 sizin normal tansiyonunuz kaç önemli olan o. Bende de +1 çıkmıştı. Doktor düzenli tansiyon takibi önerdi. Hep normalde olduğu gibi çıktı. Sonraki ay bi idrar tahlili daha alalım bazen epitel doku protein olarak görünüyor dedi. İkincide temiz geldi. Ama kuzenimde vardı protein kaçağı doktor proteinli herşeyi yasaklamıştı ona yoğurt süt et vs herşeyi. Kan sulandırıcı kullandı. Sağlıkla doğurdu