Wolf13 Kızlar 2 aylik bebeğim 3 gündür hasta , fazla emmiyor ve soğuk ter atıyor , soğuk terlemesi neden acaba merak ediyorum
Zeyzeyy- Wolf13 soğuk almıştır canım kıyamam ona ya emzirmeye çalış güzelce duş aldır çok geçmiş olsun ❤️🩹
kurkmantosuzmadonna Wolf13 muhtemelen soğuk aldığı içindir çok geçmiş olsun . İçinizin rahat etmesi için acile götürebilirsiniz .
Wolf13 Zeyzeyy- emziriyorum hep, ama uyuya kalıyor 3,4 dakika emip bırakıyor bende rahatsızlandım sütüm geriler diye de korkuyorum açıkçası .. kendini toparlayinca eskisi gibi düzenli emermi