As38- Ay bende böyle kasılma var düzenli mi diyip ertesi güne doğurmak istiyorum 39+2 doğum için yaptığınız Bi şeyler var mı tetiklesin diye
T-159 As38- seni her postta görüyorum bizimkilerin keyfi yerinde gelmeye niyetleri yok bende yarın 39 oluyorum ama hiç bisey yok 😄😄
As38- T-159 zorlanıyorum bacımmm sorma millet nasıl başlattı nasıl çatır çatır doğurdu bende yapıyım ne yaptıysa diye bir umut deniyorum hepsini 😮💨
T-159 T-159 benim bugün belimden doğru sancı vuruyor valla yaki gibi doğum belki giderim bugün belli olmaz doğum sancisina benziyor