Tansiyon ilacı başlarlar büyük ihtimalle ilk gebeliğimde 20. Haftadan sonra tansiyon sıkıntım oldu hep 14-15 lerdeydi ama ilaç bile durduramadı 19-10 la acil sezeryana alınmıştım gebelik tansiyonu bebek gelişimine etkiliyor şimdi 2. Gebeliğim 6. Haftamda başlattı doktor günde 3 içiriyor normal çıkıyor şükür