Zeynepdgdln Nursah2427 ben pazartesi gittim 36+2 haftaya dedi bakalım salı yapacak herhalde korkuyorum🤦🏼♀️
Nursah2427 Yalinn8 yok bişey demedi bugun normal gözüküyo bebek kanala yerleşmeye çalışıyo dedi çatı muaynesini de 10 gün sonra yapıcaz dedi
Ozlemsvr Zeynepdgdln aramızda bir gün var canım. Doktorumda vana 37 veya 38 de yapıcaz dedi. Bende ne dicegini çok merak ediyorum. Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin.. 😊
KubilayEsraKayadelen Kızlar sabahtan beri karnım ağrıyo sızlıyor gibi başına böyle bişi gelen var mı acaba 37+4 haftalığım
Mev KubilayEsraKayadelen üşütmüş olmayasın ayaklarını falan yada ayakta fazla kaldıysanda olabilir benim öyle oluyor 37haftalığım
Btlkhrmnozz Bende 37 haftalık hamileyim ve doktorum henüz çatı muanesi yapacagını söylemedi anlamadım 🤦🏻♀️