Asena6532 Mucizem_63 göstermedi canım kendini.Tahminim var dedi söylemesini istemedik.Anı kalsın diye çekim yapacağız
Fndnr Asena6532 bende 15 Nisan da transfer oldum şuan 14+1 haftalığız mide bulantım falan geçti normal mi sizde mi öylesiniz bide hep baş donmesi yaşıyorum
Asena6532 Fndnr benim sabahları hala bulantım okuyor ama gün içinde gayet iyiyim.Benşm de ara ara belirtimin olmadığı oldu doktorumla konuştum gayet normal endişelenme dedi.Sizin de normaldir.Baş dönmem çok şükür olmadı
Mucizem_63 Fndnr 10 12 haftadan sonra azalyrmus bitiyrmus ama benim devam edyr bnm uzun sürecek galiba
Fndnr Asena6532 bende baş dönmesi var hatta bugün acile gittim tansiyonun biraz yüksek dedi bakmadı kendi doktoruna got dedi kontrole daha 15 gün var
Fndnr Asena6532 bilmiyorum doktora gidiyorum doktor bana sen çok abartıyorsun bunlar hepsi normal şeyler diyor böyle yaparsan geçmez bu 9 ay diyor ama başım ağrıyor