Betttt Kızlar ramzi teorisine göree bebek kesenin icinde sağda veya sağa yakınsa kız, solda veya sola yakınsa erkekmişşş. 8-9 haftalık ultrason resimlerinde belli olurmuş. Sizde tuttu mu acaba???
gamze2208 Betttt maleseff canim benimde sol tarafimda hissediyorum keseninde solunda ama kizim olacakmis 😊
Benimisteo Betttt Ilk defa boyle bisey duyuyorum ama bende dogru gibi. Iki oglumu da daha cok sol tarafta hissediyorum/dum.
Reparista Kızlar eğer karından bakıldığında bebeğin kesenin içindeki konumu solda ise veya vajinal ultrason ile bakılıdğında sağda ise erkek Karından sağda veya vajinal ultrasonda solda ise kız diye söylenmişti burda daha önceki başlıklarda
Betttt Filizismail resimde sol taraftaysa erkek sağdaysa kız deniliyor benim attığım resimde solda :)
Tugbasss Betttt canım böyle bir şeyin doğru olduğuna inanmıyorum çünkü bir hafta gidiyorum sağda bir hafta gidiyorum solda yani bana mantıksız geldi.
Betttt Tugbasss adı üstünde teori doğruluk payı yüzde yüz değil tabiki de :) ama doğru cıkanların oranıda baya fazla :) belkide tesadüf bilemeyiz
Tugbasss Betttt tabiki öyle bende tutmadığını söylemeye çalıştım zaten genel de bebekler hareketli oldu için sürekli yer değiştiriyorlar bence hiç doğruluk yanı olan bir teori de değil. Şu yuvarlak kese fasulye kese bile daha mantıklı geliyor bana 😂
Betttt Tugbasss 8-9 haftalardaki ultrasona bağlı bir teoriymiş zaten ileriki haftaları kapsamıyor sanırım😂 Biz cinsiyet öğrenmeyenler olarak böyle seylere baya ilgi duyabiliyoruz sanırım😂😂