Annekuzusu123 Normalde tansiyonumu ölçüyorum normal yani ama bi mide bulantısı var baş ağrısı böyle gözlerimi açamıyorum elim kolum tutmuyor☹️26 haftayız
Ceydaaas1 Annekuzusu123 37 haftamdayim bende bir süredir senin gibiyim carpintim artık tavan yaptı bebektede taşikardi başladı kan depolarim boşalmış ondan böyle hiddediyormusum sende bir baktirr
Annekuzusu123 Ceydaaas1 normalde tansiyon iyi ama hep halsizim elim ayağım tutmuyor bi tuhaf baş ağrısı oluyor Heryerim ağrıyor sanki
Ceydaaas1 Annekuzusu123 benimde tansiyonum iyi sabah kalkamıyorum gun ixinde başım dönüyor çabuk yoruluyorum carpintim oluyor fettirtinbm duusklugundenmis halbu ki ilaçta kullanyrmnama yukseksltmemis
Annekuzusu123 Ceydaaas1 bende zaten ferritin düşüklüğü damardan alıyordum normalde yine mi düştü aceba baş ağrısı da yapıyor mu