A7234 Bugün kontrolümüz vardı 35+3 haftalığız bebeğin doğum pozisyonuna geçtiğini Ve çok aşağıda olduğunu söyledi Bu durumu yaşayan var mı erken mi Gelir bebek
etuerk A7234 benim 30 dan sonra öyleydi çok aktif be hareketli olmama rağmen 38+4 de ilk doğumumu yaptım herkes farklı tabi siz kendinizi çok yormayın gün içinde