Bende a life hastanesinde takipliyim ilk doğumum orda oldu çok memnun kalmıştım şimdi sabina Koçak diye bi doktorda takipliyim memnunum sorunsuz geçiyor şimdilik doğum ücretini de iki ay önce sormuştum ben paket almadım direk Sezeryan doğum 27000 tl dediler değişti mi bilmiyorum