Meraba bende polikistik over var ilk bebegim aşılamayla olmustu ama 6 aylik dogdu kaybettik preeklemsi gecirdim artik tekrar dusunuyorduk haziran adetinden sonra doktora gittimde şuan yumurta catlamis gorunuyor dedi kendiniz deneyin olmazsa aşılama yapılır dedi biraz şaşırdım aslında yumurta catlamasina genede denedik bi ihtimal diye adetime 3 gun var pazartesi olmam gerekiyo kasıklarımda ağrı var sık tuvalete cikmaya basladim tuvaletimi yaparken kasıklarımda ağrı oluyo ilk hamileligimdede boyle oluyordu gogus hassasiyetim yok ilkindede yoktu olmasini istedigim icinmi boyle hissediyorum bilmiyorum. Aslinda test yapmicam diye kendimi cok sartladim ama yapasimda var yapsam cikarmi sizce 3 gunum var yarin yapsam 2 gunum kalmis oluyor