Endegerlimoglum Hilalaldmr04 bende de tık yok. Tıkın t si yokk😥 ama kanamam var inşallah sonu dogumla biter
HillKse Hilalaldmr04 38+5 deyim. Düne kadar bi şey yaşamamıştım. Dün çok keskin bi bel ağrısı girdi 4-5 saat aralıklarla yokladı bügün bi şey olmadı. Cuma kontrolüm var ama nişan su vs başka bi belirtim yok 🙋♀️
Hilalaldmr04 Endegerlimoglum Doktor ne dedi kanaman iiicin 🥺 Kacincii haftandasiin nisanin falanmi geldi acaba
Endegerlimoglum Hilalaldmr04 ya cati muayenrsi oldum. 1 2 damla gelebilir dedi ama 3 gündür geliyo. Arada kahverengi şeyler de vardı ama nişan geldi mi geldiyse bile ayırt edemedim. Dün gittim kanamam var baya diye normal dedi gonderdi