Guneselif0 Bebeğin kafası 37+2 ile uyumlu çıktı biz 35 haftalığız bu durumu yaşayan oldu mu? Doğumunuz nasıl oldu?
Anonim3400 Guneselif0 bende de öyleydi ama sonradan haftasıyla uyumlu çıktı hiç sorun değil dert etmeyin kafa büyükşüğü de vücut kafa büyük gibi doğaa bile belli bi büyğklük olmaz dedi dr
Gul_drmz Guneselif0 merhaba bana da aynı şeyi söyledi doktor bir sorun oldumu ilerleyen haftalarınız da
tugba-yusra Guneselif0 henüz söylemediler ama bi arkadaşımın bebeğinin de kafası büyükmüş ona normal doğum yapamazsın demiş doktoru ve sezaryen doğum yaptı
Emrahirem Banada 3 hafta önde dedi sonra eşime baktı genetik bu durum dedi güldü. Burada önemli olan beyinde sıvı olmaması. Eğer beyinde su varsa bu sorun ama oda zaten görülüyor
Abcdfghe Ay bugün aynısını bana dedi. Kafası büyük dedi. Neden diye sorduğumda genetik yapısal dedi bu hafta da hep kafası büyük bebeler geliyo dedi 😂😂
Guneselif0 Anonim3400 sağlıklı olsun da doğum şekli çok önemli değil tabi ama insan biraz da bilinmezlik içinde tedirgin oluyor