Cicilininkini kubrarsn kesinlikle denemelisin cok rahatlatıyor biz normalde de hamileliklerdede kullanıyoruz artık olmazsa olmazımız oldu migde yanması sürekli yaşıyorum çünkü ilk doğumumdan beri ilaçtan daha iyidir ♥️
deniz_95 kubrarsn aynen canım doktorunla konuş bi iyi geliyor. Ben ilk hamileliğimde dik yatıyordum artık reflüden dolayıı çok zorrr
kubrarsn Silaaaamom2025 canım unutmuşum şimdi aklıma geldi evet kullanabilirsin rabizayı ben aldım kullandım ama bana pek bir faydası olmadı hala çekiyorum inşallah sana olur
Silaaaamom2025 kubrarsn canım bende bugün dahiliyeye gittim pek önermiyoruz dedi hamilelere yazmadı 🥲🥲ben tahinden devam
kubrarsn Silaaaamom2025 bana hiçbiri iyi gelmedi ya ne yesem mideme batıyor yemek yerken acı çekiyorum resmen 😢
Silaaaamom2025 kubrarsn yediklerimizle alakası var bence baharatlı kızartmalar özellikle ve içtiğimiz içecekler hepsi etkiliyor ben bugün bi lokum yedim o bile yaktı beni 🥲