Blackkk bence hiç canınızı sıkmayın. Bende de karın genişliği 1 hafta geriden geliyor dedi. Yani kilosu bir hafta geride. Şuan 38+2, kilosu 2700. Ama zaten minton tipli olduğum için normal olduğunu söyledi. Yani senin fizyolojik yapın belli zaten sen ne yersen ye bu çocuk 3 buçuk kilo doğmayacak dedi. O yüzden sizde hiç canınızı sıkmayın. Bana tedbiren 2 hafta önce kan sulandırıcı verdi bebeğe giden kan akışı hızlanıp beslenmesi hızlansın diye. Ama çok mu gerekli açıkçası çok da gerekli değil dedi 😅