yarensalman Diş ağrım var çok fena arkadaşlar karanfil yağı sürebilir miyim dişime dayanılacak gibi değil başıma kadar vuruyor ağrısı 2 gündür maf etti beni 1 hafta sonra doktor randevum var bilgisi olan daha önce kullanan var mı
mavig yarensalman ben kulanıyorum canm dişci kullan dedi ama yutmamaya dikkat et karanfilin kendisini alabilirsin eğer tedirgin oluyorsan onu hafif dişinle.bastırdıgındada aynı etkiyi veriyor apse varsa kulanma.zaten normal çürük agrısı ise kullan ben soğan közleyip ocakta bir parca koydum oda iyi gelmişti
Yetersukrbck_0618 yarensalman karanfil yağı çok iyi geliyor uyuşturuyor kulak çöpüyle kullanıyorum bastırarak 5 dakikaya kalmıyo diniyo kullanabilirsin benim doktorum sıkıntı olmaz yutmamaya dikkat et demişti