Selenavci63 ya kız benin daha cok erken 10+3görmen lazım deli gibi aşeriyorum ilk gebelikde böyle deildim vallah ben
eşim diyor kız bi sakin bende diyorum almasan annemi(kayın validemi yani) üzerime cok titrer kurban oldugum neyse işte 🥹😁😁ararım sonra gülerek alıyor felan korkuyorum artık adamanın bi gün sinirli anına denk gelicem diye😁😁