Melevcen52 Hamilelik nasıl gidiyor kızlar?Benim henüz mide bulantım yok sadece aşırı uykum oluyor ve kendimi çok halsiz hissediyorum..iştahım çok açık🙈sürekli canım bir şeyler yemek istiyor sizde durumlar ne?kalp atışı ve bebeğin kaçıncı haftada görürüz?
[silindi] Melevcen52 ben 6+4 bugün belirtilerim kayboldu iki gün önce gittim kese 5 haftalık dedi doktor
Demerve Melevcen52 benim de 6+1 bugün :) dün gittim beta 5100 karından ultrasonla keseyi gördük haftaya bebişimizi görmeye gideceğiz
Meridaily Melevcen52 ben de 6+2 deyim dün kalp atışını duyduk çok şükür. 3,4 gündür yoğun mide bulantım vardı,bulantı ilacı verdi doktor bugün daha iyiyim🥹
penbe_karisi Benimde 5 haftalık kasik ağrısı halsizlik baş dinemsi var benimde iştahım arttiiiiii haftaya Çarşamba keseyi gorucem insAllah
G-k Ben de 6 haftadayım ama 18 aylık bir bebeğim olduğu için ne yeme içmem var ne dinlenmem var ne de uykum, perişan haldeyim 🥲
Serife0376 [silindi] benimde 6+4 kasık ağrısı azaldı halsizlik iştasızlık var haftaya inşallah kalp atışını duyacağız
Madeinpelinn 5+6 haftalığım bazen çok az bulantım oluyor Folik asit içittigim gün daha kötğ oluyorum nedense şimdilik iyiyim 22 aylık oğlum var. Mide bulantıları halsizlik artar diye çok korkuyorum hiç sevmiyorum o zamanlar inşallah bu sefer olmaz :/
Drycnrslc Merhaba bende 5+5 mide bulantısı iştah uyumak her şey var keseyim gördük bebeği daha göremedik
Asyiii Benim çok fazla mide bulantı halsizlik var progestan fitil kullanıyorum ondan mı acaba bilmiyorum ama çok kötü günler yaşıyorum
[silindi] Melevcen52 inşallah güzel haberler alırsın haftaya çağırdı beni eğer bebek göremezsem kürtaj yapcam dedi aynı gün çok üzüldüm endişeliyim bugün belirtilerim de kayboldu
Serife0376 [silindi] en son 23 haziranda gittim kese net görünüyordu 9 temmuz da gel bebek var mı bakalım kalbini o zaman dinleriz inşallah dedi progestan fitil,coraspin ve folik kullanıyorum inşallah sorun yoktur korkuyorum