Merhabalar herkese 15 haftalık gebeyim 1 yılı aşkın süredir vajinal mantar enfeksiyonu var. İdrar testi verdiğimde idrarda hemoglobin pozitif ve eritrosit yüksek çıktı. Bunun mantar enfeksiyonu ile ilgisi var mıdır haftasonu araya girdiği için doktoruma da gidemedim. Daha önce böyle bişey yaşayan var mı içimi rahatlatın lütfen🙏