Derininannisi canım zaten burda önemli kokta “özel hastanede ücretsiz” olması devletten bahsetmiyoruz. İnternetten bakıp araştırabilirsin . Ayrıca bence yanlış biliyosun ücretli bile olsa şuan gittiğim özel hastanede normal doğum 2000 tl değil 950 tlymiş.