01Suna01 Selam hanımlar adana şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum daha önceden doğum yapan arkadaşlar var mı aramızda
Ceydktk Bende şehir hastanesinde sezaryen olacağım ilki sezaryen olduğu için o gün hangi doktor nöbetçiyse o yapıyormuş sanırım