Sedatrk ben 1. Cocugumda suni aldım damardan 11 saat sonu doğdu ve hiç sevmemiştim suni sancıyi fakat olabilir bisey
Di benim icin bugün 37.haftam su yetersizligi ve 3 hafta gerilik ile sunu aldim ölüyorum sandım tövbeler tövbesi kimseye önermem herkesin acı eşiği farklıdır fakat bu diğer 2 sinide ben dogurdum ömrümden ömür gitti bugün