Senaates77 busenaz68 almina da çok güzel sağlıkla gelsinler bebişler🙏🏻En zoru da isim seçmek bide etrafın eleştirilerine maruz kalınca çok sinir bozucu oluyor🤦🏼♀️
busenaz68 Senaates77 Evet ya cidden ben Almina Vera koydum tulum yaptırdım falan daha doğmamış çocuğa Vera ne Almina ne ne biliyim ne Vera yağ markası falan fisman neler dediler 😅😅