Hanımlar merhaba,
Şuan 35 haftalık hamileyim,ilk çocuğum 5 yaşında ve sezeryandi. Bebis ters ve doktorum normal doğum istiyorsam bebeği elle cevirecegini söyledi. Daha önce böyle bir işlem yaptıran var mı? Benim hicbir bilgim yok. Kordon dolanması ya da erken doğum gibi durumlar olabilir mi acaba? Teşekkürler 🌺