Benim tansiyon sorunum var ilaç kullanıyorum haftam ilerledikçe tansiyon artışı yükseliyor bende 26. Haftada başladı sorun 33. Haftaya geldim tansiyon ilacı kullanıyorum günde 3 kez biraz dengede tutuyor iki kez hastanede yattım çok kez acile gittim bu süreçte çok zorlu geçiyor benimki ama çok hastaya özel bu tansiyon yükseliği Allah yardımcımız olsun geçmiş olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah