Azrmgll Kızlar bebegin kesesine göre kız erkek olduğu belli olurmuş yuvarlaksa kız şekilliyse erkekmiş doğrumu sizce
SuEr_Tu1512 Azrmgll Hayır asla doğru değil. İlk oğlumun kesesi yusyuvarlaktı ama erkekti işte. İkinciye hamileyim kese fasulye gibi o da erkek🤷♀️
Kleopatraa Azrmgll Benim kızımda kesen yuvarlaktı ,şimdi oğluma hamileyim bildiğiniz fasülye gibi gören erkek dedi dün öğrendik oğlum olacak. Artık tesadüf mü yoksa aslı var mı bilmiyorum ama bende tuttu☺️
Azrmgll SuEr_Tu1512 hadi ya öylemi çok yorum mesaj okudum hep dedim doğru heralde çok merak ettim cevabın için çok teşekkür ederim 🥰
35slmn Benim oğlumun kesesi bildiğin yuvarlak ve düzgündü.. ben çok inanmıyorum.. şuan da 8 haftalık hamileyim.. merakla 11. Haftayı bekliyorum.. kan testi ile cinsiyetini öğreneceğim inşALLAH 😄
35slmn Azrmgll daha çok fasülye gibi 😄yani kızımın ultrasonuna çok benziyor eğer kız olursa haber ederim 😄
Esay01 Azrmgll ilk kızımın kesesi fasulyeydi ama kız şuan 9 haftalik hamileyim bununda kesesi fasulye gibi artık bilmiyorum bunun cinsiyeti ne olur bende pek inanmiyorum