18 Haziran da 0 beta ile döndüm eve ama 2 temmuz 1000 küsür oldu bugün tekrar beta verildi 2503 betam bir anda 16 günde bu kadar artması ve ne kese ne de bebeğin görünmemesi dış gebelik mi sizce ? Alttan muayene normal ultrason ve büyük ulstrasona baktılar beni şehir hastanesine sevk ettiler pazartesi tekrar gideceğiz betayı tekrar isteyecekler sanırım bana göre 16 gün içinde bebek tutundu ve şu an kese görünmesi için çok erken. Doktor korkutmak istemiyorum ama öyle düşünüyorum dedi ya da ikiz de olabilir dedi.