Kızlar az önce galiba nişanım geldi lavaboya gittim kahverengi sümüksü akıntı geldi iki gün önce sancım olmuştu doktora gittim rahim ağzında yumuşama vardı o anda da kahverengi akıntı gelmişti doktorumu aradım sancın olursa gel nst çektir dedi çok korktum nişan geldikten sonra ne zman dogum olur çok erken tecrübesi olan var mı