Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı 9haftalığım doktor bebeğin yanında bir alan daha gördü bende gördüm hatta sordum ikinci bi bebek mi diye ikiz gebelik geçmişim de var çünkü ama doktor kanama alanı da olabilir bebek de olabilir dedi benim herhangi bir kanamam yok bana bebek gibi geldi ama doktor detaylı göremedi yani incelemedi de hani bebek mi kalp atışı varmı gibisinden varsa da kalbi durmuştu muhtemelen küçüktü çünkü diğer bebeğe göre ama emin olamadık yani şimdi önlem amaçlı progestan falan verdi kanama alanıysa diye ama nasıl anlaşılır ki acaba kanama mıydı bebek mi kafama takıldı haftasonu giriyor araya başka doktora da gidemeyeceğim başına gelen böyle bişey yaşayan olduysa tecrübelerini dinlemek isterim