Merhaba anneler ve anne adayları🌸 38+2 bugün kontrolüm vardı bebeğim çok uzun zamandır baş geliş. Hiç değişmedi bu durum. Şuan 3kg geçen haftayla aynı kalmış stabil. Ölçümlere göre de kafa çevresi ve karın çevresi 2 hafta geride çıktı. 40a kadar bekleriz sonra çok beklemek istemeyiz dediler bugün. Tetikleyici muayene yaptılar alttan açıklık olması için. Böyle bir şey yaşayan oldu mu muayene sonrası nişan gelme veya sancı yaşayan var mı merak ediyorum. Benim çok bir acelem yok gelişimini güzel tamamlasın istiyorum. İlk gebeliğim. Heyecanla bebişimi bekliyorum. Rabbim hepimize kolay doğum nasip etsin, sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah. 🤲