Denizlina09 ben devlete karşı bi türlü güven oluşturamadım o yüzden emin olamıyorum, kendim hep özel hastanelerde hemşirelik yaptım. Bilgiye çabuk ulaşmaya çok alıştım kaç senedir. Şuan çalışmıyorum bu yüzden devleti tercih etmiş olduğumda ister istemez orada kurallar esnetilmiyor ya o beni biraz geriyor. İki gün önce hafif kasılmalarım oldu acilde 4 saat yattım yanıma kimseyi almadılar etmediler bu süreç beni biraz boğdu açıkcası 🥹