Oğlumu spinal sezaryen ile doğurdum doğumdan 2 gün sonra feci şekilde baş ağrım başlamıştı ben öyle bir baş ağrısı görmedim 3 yıl önceydi ama aklıma geldikçe hala tuhaf oluyorum 1 hafta çektim sırt üstü dümdüz yatınca sıkıntı yok kalktığım an çok kötü ağrıyordu, nescafe işe yarıyor dediler ama hiç bir işe yaramadı tam tersi midemi bulandırmıştı serum yiyordum yine fayda etmiyordu, doktoruma sordum günde 4 kez parol 2 kez normal Türk kahvesi iç dedi ay onları yapmaya başladım bi rahatlamıştım tabi anında rahatlama olmuyor ama geçiriyor azaltıyor bunları yap geçer. Geçmiş olsun ☺️