Rabiarabisss3 8 hafta 4 günlük olduk kaşık ağrılarım var ara ara geçiyor devam ediyor gibi önceki günler sabah bulantısı ya da 2 saatte bir bulantı olurken şimdi çok nadir oluyor bunlar normal midir endiseleniyorum sizler de bu haftalarda belirtiler nelerdi