Dediklerinize çok katılıyorum ama kendimi tam anlatamadım burda farklı anlaşıldı. Tabiki herkesin birbirinden öğrenecek biseyi var vizyondan kastım da alt kesim üst kesim veya okul okumak değil. Ne yaptığını ne konuştuğunu bilen veya oturup kalktığında ne güzel bi sohbet oldu diye düşünmek gibi. Ben evlenince ortamım çok azaldı öyle yakınmış bulundum burda