tahamommy İkisi arasında kaldım aslında sizce hangisi kızlarr 👀 Güzel önerileriniz ve yaptırdığınız yerler varsa aşağı bırakıveriiin 😘
Dadas tahamommy onu henüz yaşamadım ama saçma sapan şeyleri düşünüp ağlamalarim var 😂 neyseki artık beni ciddiye almıyorlar 😂🤭
Dadas tahamommy şöyle bir düşündüm de benim olur olmadık şeylere ağlamalarim zaten hep vardı yengeç burcuyum 😂🤭. Ama hamilelikle beraber olunca bende şoktayım 😂😂
tahamommy Herseydenbiktim güzelmiş kız aslında 🤩 isime karar verdin mi senn benimki biraz uzun da burda biraz karışık durabilir
Accountant tahamommy karar veremedim ilki daha güzel geldi aslında ama marka gibi de duruyor ikinci de artık çok klasikleşti
tahamommy Accountant heh aynenn bende öyle düşündüm ilki sanki daha genç odası gibi ama buda bebek yani 😅
Accountant tahamommy pleksi bakacaksan çok daha güzel modeller var ama. Ben kendime güvensem kendim yapacağım da güvenmiyorum 😂
tahamommy Accountant yaaa aslında bende kendim yaparım diyorum bi yandan hem üşeniyorum hemde daha fazlaya patlar diye çekiniyorum 🤣