Seymabyrm Damla_111 bende yeni yaptırdım böyle değil grafik şeklinde sonuç veriliyor. doktorun kendisinden aldım sonucu, bazıları hastanenin kendi sayfasından sonuçlarını görebilmiş fakat ben görememiştim, mecbur doktordan aldım.